De voorbereiding - Reisverslag uit Wilrijk, België van Ilse M - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Wilrijk, België van Ilse M - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

29 December 2015 | België, Wilrijk

Goed, daar zit ik dan. Op mn tablet in bed een verhaaltje te typen omdat mn lieve vriendin Laura (toch wel een aantal x :p) heeft gevraagd of ik een reisblog bij wil houden. Bij deze ga ik mn best doen!
Overigens denk ik dat mn paps en mams het ook wel leuk vinden om de verhaaltjes te lezen, kunnen ze het ook stiekem delen met hun vrienden :P.

Wat een gedoe, het beginnen van het regelen van de buitenlandse stage. Wat had ik toch een geluk dat Anagha haar moeder dit keer zoveel moeite erin heeft gestoken, enorm lief!
Dan denk je in eerste instantie, oooo gaat allemaal zo makkelijk zijn om dat voor elkaar te krijgen, maar nee, haar moeder heeft gewoon meerdere keren voor het ziekenhuis in India gestaan om alles geregeld te krijgen.
Maar goed uiteindelijk is alles gelukt en konden we uitzien naar een stage reis naar Mumbai.
Gelukkig ging het regelen van een ticket en een visum stukken makkelijker, zo gepiept!

Maar dan kom je natuurlijk bij het onvermijdelijke, je koffer inpakke. Wat een hel, heb m wel 20x opnieuw ingepakt. Maar goed alles zit er nu in en ben er volledig klaar voor.
Laat het avontuur maar beginnen!

Morgen 14u25 vertrekt mn vliegtuig vanaf Brussel met een tussenstop in Dubai, wat natuurlijk ook niet verkeerd is :P.
Op 31dec 8u30 lokale tijd land ik dan in Mumbai.
Een dag vol indrukken gaat dat worden, maar ook een dag van vuurwerk, gezelligheid en feestjes.

Bij deze wens ik jullie alvast een gelukkig, voorspoedig en liefdevol 2016!!!

Ik zal proberen om af en toe wat te schrijven, ook al zie ik nu al dat het niet echt boeiend kost gaat zijn voor jullie om te lezen, je mag altijd midden in de post stopen hoor, geeeeeen probleeeeem.

Tot schrijfs! Veeeeeel liefsss

  • 01 Januari 2016 - 10:17

    Laura:

    Woehoe allereerst een Happy New Year!!
    Ik ben benieuwd hoe jullie oud en nieuw hebben gevierd!
    Ik wens je nogmaals heel veel plezier en succes deze maand.
    En ik zal je zeker volgen mop!

    Liefs, Laura

  • 11 Januari 2016 - 12:58

    Jamie:

    Wat een leuk bericht. Ben benieuwd hoe het met je gaat. Liefs
Ilse

Actief sinds 29 Dec. 2015
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 3062

Voorgaande reizen:

25 Juni 2016 - 06 Augustus 2016

Zuid-Afrika

30 December 2015 - 29 Januari 2016

Indiaaaaaaaa

Landen bezocht: